9. Рідкісні та цінні видання
Постійне посилання на розділhttps://escriptorium.karazin.ua/handle/1237075002/9
У колекціях цього розділу розміщені електронні версії рідкісних і цінних видань ХІХ - ХХ ст.
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Мирне пристосування авіації(Харків : Видавництво Тапук, 1925) Гесслєр, Олександр Петрович"Оригінал написано тому рік назад. За цей рік авіяція розвинулася незвичайно. Для літуна нема тепер ніякої перешкоди. Пустиню Сахару, ледові поля й гори на полюсах, недоступні гори Гіндукуш, Гімаляя, Еверест перелітає літун і фотографує їх. З Лондону до Калькути буде улаштовано сталий повітряний шлях. Літаки підносяться тепер високо на 12.450 метрів, летять зі скорістю 426 клм. на годину, літають без відпочинку 38 годин, перевозять грузи до 400 пудів. Ідуть досвідчення з гелікоптерами, цеб-то з апаратами зі шрубами на верху. Вони підіймаються й спускаються вертикально без розбігу, коли літак мусить розбігатися й на це потрібує 1/2 — 1 квадратової версти. Досвіди з літаками без летунів ідуть дальше. Радіотелеграф ділає на мотор, а цей ділає на керми, так що літак підноситься, літає й сідає на землю тільки під діланням радіохвиль. Авіяційний спорт на плянерах хутко поширюється. Коли 1922 року плянер держався в повітрі тільки 22 хвилини, то в лютому 1924 року французький літун Борбо літав на плянері 8 годин 36 хвилин. У нас літун ІОнгмейстер продержався 1924 р. 5 годин 15 хвилин 32 секунди, підчас всеспілкових льотів на Кримі в районі Феодозії". М. С.