"Український Ренесанс"

Постійне посилання на розділhttps://escriptorium.karazin.ua/handle/1237075002/9753

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Норми української літературної мови
    (Харків ; Київ : Державне видавництво «Література й мистецтво», 1931) Синявський, Олекса Наумович
  • Ескіз
    Документ
    Український правопис
    (Харків ; Київ : Державне видавництво України, 1929) Грунський, Микола Кузьмич; Мироненко, Михайло Іванович
    «Державний Науково-Методологічний Комітет Наркомосвіти УСРР по секції соціального виховання, професійної освіти, політосвіти дозволив до вжитку як довідник для вчительства, студентства, курсів українознавства та самоосвіти».
  • Ескіз
    Документ
    Український правопис
    (Харків ; Київ : Радянська школа, 1934) Народний комісаріат освіти УСРР; Хвиля, Андрій Ананійович
  • Ескіз
    Документ
    Основи нового українського правопису
    (Київ : Держрест "Київ-Друк", 8-ма друкарня, 1929) Грунський, Микола Кузьмич
    Авторове видання.
  • Ескіз
    Документ
    Новий український правопис : [за офіційними матеріалами та даними Державної Правописної Комісії і Всеукраїнської Конференції]
    (Київ : Трест "Київ-Друк", 6-та друкарня, 1929) Гладкий, Микола Костянтинович
  • Ескіз
    Документ
    Український правопис
    (Харків : Державне видавництво України, 1928) Народний комісаріат освіти УСРР, Державна комісія для впорядкування українського правопису
  • Ескіз
    Документ
    Покажчик дитячої літератури з української мови. Ч.1 . Молодший концентр
    (Харків : Державне видавництво України. Перша друкарня Державного видавництва України імені Г.І. Петровського., 1928) Павловський, В.; Харківська досвідна станція. Кабінет соціальної педагогіки
    Маємо зараз і в роботі педагога, і в роботі бібліотекаря, що працюють над дитячою книжкою українською, як найгострішу потребу дістати нарешті хоч який-небудь бібліографічний покажчик, що,звівши докупи всі небагаті поки-що скарби української дитячої літератури, дав би змогу зорієнтуватися в цих скарбах та організувати доцільне використання їх. Вимагає цього насамперед той етап у розвитку продукції української дитячої книжки, що його маємо тепер, коли видавництва систематично вже й за певним планом дають на книжковий ринок українську дитячу книжку і коли, виходить, наростає потреба всю цю продукцію якось організувати, систематизувати так, щоб вона скоріше досягла свого призначення. Та серйозність цієї потреби для бібліотечних, і особливо для педагогічних, кіл самим фактом зросту продукції далеко не вичерпується.