"Український Ренесанс"
Постійне посилання на розділhttps://escriptorium.karazin.ua/handle/1237075002/9753
Переглянути
18 результатів
Результати пошуку
Документ Плуг : літературний альманах. Збірник другий(Харків : Державне видавництво України, 1926)Спілка селянських письменників Плуг. За редакцією С. Пилипенка.Документ Бібліографія української літератури та літературознавства за 1928 рік(Харків ; Київ : Державне видавництво України, 1930) Шпілевич, Віра ВолодимирівнаДокумент За 25 літ : літературна хрестоматія(Київ : Видавниче Товариство «Час»,, 1926)Документ Ой, чого ти, земле, молодiти стала! : альманах соціалістичної Харківщини(Київ : Державне літературне видавництво, 1938)Документ Квітуче Полісся : літературно-художній альманах(Київ : Державне літературне видавництво. Харків, Друкарня ім. М.В. Фрунзе., 1938)Документ Рапорт молодих Першому з'їздові радянських письменників України(Харків : Український робітник, 1934)Документ Фрагменти стихії : статті та рецензії, 1921–1926(Харків : Державне видавництво України, 1927) Гадзінський, Володимир АнтоновичДокумент Європа на вулкані : надзвичайна поема(Харків: Видавництво Наркомосвіти УСРР і ЦК КП(б)У, Червоний шлях. Друкарня Всеукр. Акц. Т-ва «Господарпромкомбінат»., 1925) Поліщук, Валеріян ЛьвовичДокумент Над безоднею : драма в трьох актах(Харків : Державне видавництво України, 1922) Мамонтів, Яків АндрійовичДрама в трьох актах.Документ За дитячу книжку і кінофільм : збірка статтів(Харків : Плужанин, 1926) Биковець, Михайло МиколайовичАвторові цих статтів — педагогові - журналістові з самого початку педроботи довелося на практиці спіткатися з великою бідою, що її наші діти мали і зараз ще відчувають: не було дитячої книжки в потрібній кількості та виборі, з охватом дітей-читачів різного віку. Подані в цій книжці статті в свій час були обговорені на засіданнях студії Плуга, деякі ще до друку, інші — потім, в них було внесено відповідні корективи і зауваження тов. студійців. Автор увів в цю книжку і кілька статтів про дитяче кіно, вважаючи, що остання справа ще в більшій мірі болючіша і ще менше розроблена педагогами, вже не кажучи про майже цілковиту відсутність статтів на цю тему в старій педагогічній літературі. Воно цілком зрозуміло, бо кіно набрало величезної популярности лише за останнє 10-річчя. Кіно в школі має колосальне майбутнє, яко педагогічний прийом та підсобник. В той же час економічні можливості вже дають змогу і в цій ділянці більше подумати про дітей. Шкільне кіно, мандрівне кіно, дитячі фільми і ті можливості, що може дати кіно в справі виховання й навчання — це те недалеке „завтра", яке на багато відсотків полегчить роботу педагогові, дасть незміримо багато нашим дітям і зробить навчання веселим, цікавим.