Гесслєр, Олександр Петрович2016-05-132016-05-131925Гесслєр, Олександр Петрович . Мирне пристосування авіації / А. Гесслєр ; Пер. з рос.та передм. М.С.; Товариство авіації та повітроплавства України . – Харків : Видавництво Тапук , 1925 . – 28 с. : іл.https://escriptorium.karazin.ua/handle/1237075002/4204"Оригінал написано тому рік назад. За цей рік авіяція розвинулася незвичайно. Для літуна нема тепер ніякої перешкоди. Пустиню Сахару, ледові поля й гори на полюсах, недоступні гори Гіндукуш, Гімаляя, Еверест перелітає літун і фотографує їх. З Лондону до Калькути буде улаштовано сталий повітряний шлях. Літаки підносяться тепер високо на 12.450 метрів, летять зі скорістю 426 клм. на годину, літають без відпочинку 38 годин, перевозять грузи до 400 пудів. Ідуть досвідчення з гелікоптерами, цеб-то з апаратами зі шрубами на верху. Вони підіймаються й спускаються вертикально без розбігу, коли літак мусить розбігатися й на це потрібує 1/2 — 1 квадратової версти. Досвіди з літаками без летунів ідуть дальше. Радіотелеграф ділає на мотор, а цей ділає на керми, так що літак підноситься, літає й сідає на землю тільки під діланням радіохвиль. Авіяційний спорт на плянерах хутко поширюється. Коли 1922 року плянер держався в повітрі тільки 22 хвилини, то в лютому 1924 року французький літун Борбо літав на плянері 8 годин 36 хвилин. У нас літун ІОнгмейстер продержався 1924 р. 5 годин 15 хвилин 32 секунди, підчас всеспілкових льотів на Кримі в районі Феодозії". М. С.ukResearch Subject Categories::TECHNOLOGYResearch Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::History subjects::History of science and ideasТовариство авіації та повітроплавства УкраїниГесслєр А., червоний літун-наглядачавіація та воздухоплаванняаероплан Дорн’є – Комета ІІ (фото)аероплан Дорн’є – Комета ІІІ (фото)літак Юнкерс (фото)розвиток авіаціїавіація як засіб зв'язкупраця літакалікарська допомога літакамирозвідка на морі й рятування від загибеліМирне пристосування авіаціїBook