Фаненштиль, Л.Й.2017-02-082017-02-081930Фаненштиль Л.Й. Основи викладання фортепіянової гри та педагогічний репертуар / Л.Й. Фаненштиль ; пер. з рос. Ф. Соболь . – Харків : Державне видавництво України, 1930 . – 106, (2) с.https://escriptorium.karazin.ua/handle/1237075002/5092Цей курс я розробив за матеріялами до моїх викладів „Основи викладання фортепіянової гри та педагогічний репертуар", читаних у Харьківськім музично-драматичному інституті протягом 1925 - 27 р. Моя праця є спроба раціоналізувати за певною системою педагогічний процес та з'ясувати основні методи роботи педагога; спроба ця, доречі, є цілком оригінальна, бо в досить значній літературі про питання методики фортепіянової гри розглядається переважно проблеми техніки: роботу ж педагога майже не висвітлюється. Дотеперішні праці з методики навчання в значній своїй частині або дуже перестаріли для нас, або звертають надто мало уваги на питання, що я їх зачепив. Бажання виповнити цю галявину в літературі піянізму, накреслити основні віхи раціональної роботи педагога і, головне, розбуркати його думку,— основна мета цієї праці. Очевидно моя праця, так само, як і всяка інша, не без хиб; я буду надзвичайно вдячний всім товаришам педагогам, що вкажуть на них і тим самим допоможуть мені виправити свої помилки. Всі твердження, висунуті в даній праці, не абстрактні вигадки якісь, а наслідки узагальнень з процесу практичної педагогічної роботи; притому я намагався застосувати їх в реальній обстанові нашої дійсности. Педагогічний репертуар складено за альфабетом авторських прізвищ, а не за ступенями трудности, боя вважав, що праця моя мусить бути насамперед підручником для вузівців; отже, підчас своїх практичних занять вони мусять ґрунтовно проробити зазначений матеріял, а не задовольнятися готовими таблицями. Л. ФаненштильruResearch Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Aesthetic subjects::MusicResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::EducationResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Pedgogical workФаненштиль Л.Й., професор Харківського Музично-Драматичного ІнститутуХарківський музично-драматичний інститутІндивідуальність учня та школаЗагальні методи роботи педагогаМетоди роботи з початочникамиСуть прийомів як засобів розвою технікиМетоди проробки учбового матеріалуМетоди вивчання політонічного стилюМетоди опрацювання пасажів (гами та арпеджіо)Учбовий матеріалПедагогічний матеріалТвори, що покладають в основу курсаХарактеристичні та віртуозні п’єси різних композиторівукраїнська музикамузикаОснови викладання фортепіянової гри та педагогічний репертуарBook