Сідоров, О.2016-12-262016-12-261931Сідоров О. Пролетарській столиці УСРР – зразкове міське господарство : до грудневої сесії Всеукраїнського центрального виконавчого комітету / О. Сідоров . – Харків : Редакційно-видавничий сектор Харківської міської ради, 1931 . – 24 с.https://escriptorium.karazin.ua/handle/1237075002/4484Великі проблеми стоять перед Харковом у галузі організації та зміцнення серед міського транспорту. Перетворення Харкова на великий індустріяльний, національно-культурний і адміністративно-політичний центр України, високий відсоток самодіяльного населення та втягнення у промисловість населення не лише міста, а й околишніх селищ і сіл, значно збільшує рухливість населення і попит на відповідний розвиток середміського транспорту (кількість їздок трамваєм та автобусами на мешканця за рік зросло з 113—1928 р. до 325—1931 р.) За сучасного стану, трамвай і автобуси задовольняють потреби у перевозках лише в невеликій мірі. Трамвай, що за кінець 1931 року має за віссю вулиць 52,6 клм. рейкових шляхів (9,75% протягу всіх вулиць міста) і лише 275 вагонів, має одночасну перевозну спроможність за місткістю рухомого складу близько 17500 пасажирів, за умов, що ранком лише Червонозаводського району треба підвозити понад 25.000 працюючих.ukResearch Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects::History subjects::History of technology and industryХарківська міська радаВсеукраїнський центральний виконавчий комітетміське господарствоХарківUkraineісторія УкраїниHistory of Ukraineстолиця УСРРкомунальне господарствопромисловістьтранспортісторія промисловостіісторія будівництваукраїнська промисловістьхарківський трамвайПролетарській столиці УСРР – зразкове міське господарство : до грудневої сесії Всеукраїнського центрального виконавчого комітетуBook