Література. "Український Ренесанс"
Постійне посилання колекціїhttps://escriptorium.karazin.ua/handle/1237075002/9757
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Матеріали до характеристики творчості П.Тичини(Харків : Державне видавництво України. Перша друкарня Державного видавництва України імені Г.І. Петровського., 1926) Майфет Ф.Із фондів Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.Документ Недоросток. Зіля Королевич. На перші гулі(Харків : Кооперативне видавництво "Рух"., 1925) Васильченко, Степан ВасильовичДокумент На перші гулі : Малюнок на одну дію(Харків : Кооперативне видавництво "Рух"., 1925) Васильченко, Степан ВасильовичПриплетено до «Васильченко С. Недоросток : Народня юмореска в 4 діях».Документ Зіля Королевич : Етюд на одну дію(Харків : Кооперативне видавництво "Рух"., 1925) Васильченко, Степан ВасильовичПриплетено до «Васильченко С. Недоросток : Народня юмореска в 4 діях».Документ Недоросток : Народня юмореска в 4 діях(Харків : Кооперативне видавництво "Рух"., 1925) Васильченко, Степан ВасильовичПриплетені твори С. Васильченка «Зіля Королевич» та «На перші гулі».Документ Покажчик дитячої літератури з української мови. Ч.1 . Молодший концентр(Харків : Державне видавництво України. Перша друкарня Державного видавництва України імені Г.І. Петровського., 1928) Павловський, В.; Харківська досвідна станція. Кабінет соціальної педагогікиМаємо зараз і в роботі педагога, і в роботі бібліотекаря, що працюють над дитячою книжкою українською, як найгострішу потребу дістати нарешті хоч який-небудь бібліографічний покажчик, що,звівши докупи всі небагаті поки-що скарби української дитячої літератури, дав би змогу зорієнтуватися в цих скарбах та організувати доцільне використання їх. Вимагає цього насамперед той етап у розвитку продукції української дитячої книжки, що його маємо тепер, коли видавництва систематично вже й за певним планом дають на книжковий ринок українську дитячу книжку і коли, виходить, наростає потреба всю цю продукцію якось організувати, систематизувати так, щоб вона скоріше досягла свого призначення. Та серйозність цієї потреби для бібліотечних, і особливо для педагогічних, кіл самим фактом зросту продукції далеко не вичерпується.