Література. "Український Ренесанс"

Постійне посилання колекціїhttps://escriptorium.karazin.ua/handle/1237075002/9757

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Матеріали до характеристики творчості П.Тичини
    (Харків : Державне видавництво України. Перша друкарня Державного видавництва України імені Г.І. Петровського., 1926) Майфет Ф.
    Із фондів Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.
  • Ескіз
    Документ
    Недоросток. Зіля Королевич. На перші гулі
    (Харків : Кооперативне видавництво "Рух"., 1925) Васильченко, Степан Васильович
  • Ескіз
    Документ
    На перші гулі : Малюнок на одну дію
    (Харків : Кооперативне видавництво "Рух"., 1925) Васильченко, Степан Васильович
    Приплетено до «Васильченко С. Недоросток : Народня юмореска в 4 діях».
  • Ескіз
    Документ
    Зіля Королевич : Етюд на одну дію
    (Харків : Кооперативне видавництво "Рух"., 1925) Васильченко, Степан Васильович
    Приплетено до «Васильченко С. Недоросток : Народня юмореска в 4 діях».
  • Ескіз
    Документ
    Недоросток : Народня юмореска в 4 діях
    (Харків : Кооперативне видавництво "Рух"., 1925) Васильченко, Степан Васильович
    Приплетені твори С. Васильченка «Зіля Королевич» та «На перші гулі».
  • Ескіз
    Документ
    Покажчик дитячої літератури з української мови. Ч.1 . Молодший концентр
    (Харків : Державне видавництво України. Перша друкарня Державного видавництва України імені Г.І. Петровського., 1928) Павловський, В.; Харківська досвідна станція. Кабінет соціальної педагогіки
    Маємо зараз і в роботі педагога, і в роботі бібліотекаря, що працюють над дитячою книжкою українською, як найгострішу потребу дістати нарешті хоч який-небудь бібліографічний покажчик, що,звівши докупи всі небагаті поки-що скарби української дитячої літератури, дав би змогу зорієнтуватися в цих скарбах та організувати доцільне використання їх. Вимагає цього насамперед той етап у розвитку продукції української дитячої книжки, що його маємо тепер, коли видавництва систематично вже й за певним планом дають на книжковий ринок українську дитячу книжку і коли, виходить, наростає потреба всю цю продукцію якось організувати, систематизувати так, щоб вона скоріше досягла свого призначення. Та серйозність цієї потреби для бібліотечних, і особливо для педагогічних, кіл самим фактом зросту продукції далеко не вичерпується.